1. |
Моначин І.Л. Психологічні особливості переживань педагогічними працівниками ситуації втрати роботи: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Л. Моначин ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти". — К., 2009. — 20 с. — укp.Визначено типи переживання у безробітних педагогічних працівників. Проаналізовано складові структури переживання як особливого виду активності. Визначено пропріум структурних складових, який містить змістову, процесуальну й особистісну складові. Проаналізовано категорію переживання за трьома взаємопов'язаними аспектами: як функціонування свідомості, як емоційно-забарвлений стан та особливий вид активності. Запропоновано відповідну структуру переживання особистістю ситуації втрати роботи. Систематизовано типові стратегії переживання, що мають місце у професійній діяльності педагогічних працівників і детермінують зміни їх форм поведінки. Виокремлено типи переживання педагогічних працівників: емоційно-погоджувальний, ситуативно-фрагментарний і проектувально-перетворювальний. Розроблено й апробовано програму психологічної підтримки безробітних педагогічних працівників у ситуації втрати роботи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.216 + Ю940.9 + Шифр НБУВ: РА368423
Рубрики:
|